KIYO AWHL teflonszálas ülésfűtés, 12V

Ár:
19.900 Ft
Beszerelve:
33.500 Ft
  • Érdekel? Hívj nyugodtan, segítünk!
  • 06-20-342-5763

KIYO AWHL teflonszálas ülésfűtés

1 üléses kivitelben, 2 fokozatú kapcsolóval

 

Egy 4 fűtőlapos, ülésbe építhető ülésfűtő rendszer, amellyel kényelmesebbé válhat a vezetés!

A termék 3 fokozatú LED-es kapcsolóval rendelkezik, amely diszkréten beépíthető, akár a gyári kapcsolóhelyekre is!

 

A készülékben egy bimetál elvű elektronikai egység van, amely 2 hőmérsékletet figyel:  a minimumot és a maximumot. A minimum hőmérséklet alatt a bimetál áramot ad a teflonszálas fűtőszálnak, amely felmelegszik, a maximum hőmérséklet elérésekor pedig elveszi az áramot, mindaddig amíg le nem esik a minimum hőmérsékletre a fűtőlapok hőmérséklete.

 

Működési hőmérsékletek:

  • LOW:  35 °C (25°C-nál kapcsol be, 35°C-nál pedig ki)
  • HIGH: 45 °C (35°C-nál kapcsol be, 45°C-nál pedig ki)

 

A Kiyo AWHL ülésfűtés kapcsolójának három fokozata a következő:

  • HIGH:        két cikk-cakk vonal, 2-es állás, a LED pirosan világít (45°C)
  • OFF:          kikapcsolt állapot, a LED nem világít
  • LOW:         egy cikk-cakk vonal, 1-es állás, a LED zölden világít (35°C)

 

A kapcsoló beszerelhető a középkonzolba, a gyári üres kapcsoló helyekre, a váltókar környékére, de akár az ülés melletti

B oszlop műanyag borításába is.

 

A fűtőlapok extra lapos kivitelűek és rendkívül rugalmasak, így

teljesen észrevétlenek maradnak az ülésben.

 

Ezen felül strapabíróak is az olcsó ülésfűtésekkel ellentétben,

amelyek képesek egy-két hetes használat után tönkremenni.

A termék 24 voltos változatban is kapható.

 

 

Az ülésfűtés az egyik legjobb dolog, amit autóba kitaláltak. Akinek egyszer volt, az többé nem vesz olyan autót, amiben nincs, vagy, ha igen, akkor azonnal beszerelteti. Beül, beindítja az autót és egy percen belül elönti az embert a kellemes meleg érzés. Ugye tudja miről beszélek? Ha nem itt az ideje, hogy Ön is részese legyen ennek az élménynek. A gyári ár töredékéért! Reggel a téli hidegben nem kell megvárni amíg bemelegszik a motor és valami kis langyos levegő jön a szellőző csatornából, ami némi melegséget ad át a testünknek,(arról nem is beszélve mire ezt érezzük pont megérkeztünk a munkahelyünkre) az ülésfűtésnek köszönhetően azonnal melegen érezzük magunkat  még a télikabáton keresztül is! Felejtse el az utólagos ülésmelegítőt ami csak elcsúszkál a huzaton, és Ön mérgelődik,  amikor a gyári minőséget is élvezhetné.

 

 

Beszerelés gyári minőségben!

Hogyan szerelhető be ez a hasznos kiegészítő?

 

Beszereléskor az autó gyári, vagy kiegészítő üléshuzatát le kell szerelni, majd az ülésre felragasztani a fűtőlapokat.Mivel a kárpit szerelésének ideje autó típusonként eltérhet ezért a beszerelés díja is változhat. A bőrkárpittal felszerelt autók szerelése 5000 FT plusz költséggel jár.  A termék vezérlőelektronikája elhelyezhető akár az ülés alá, akár a műszerfal alatti üres részben. Bekötéskor csupán áramot kell adni a terméknek, amelyet akár a szivargyújtó vezetékeinél is megtehetünk. A bekötés után a gyári, vagy kiegészítő üléshuzatot vissza kell szerelni az ülésre. Hátsó üléseknél is használható a termék! Beszerelő műhelyünkben a fent említett munkafolyamatot munkatársaink szakszerűen és pontosan végzik el. A beépítés után hibátlan esztétikai és kifogástalan mechanikai tulajdonságait megtartja az ülés!

 

Az ülésfűtés szinte bármilyen gépkocsitípusba beszerelhető néhány kivételtől eltekintve. Nem szerelhető be olyan gépkocsikba amelyeknél az ülés szövet kárpitja és a szivacs betét nem választható el egymástól mert az össze van ragasztva. Ilyen típusok pl. Citroen C3, Xsara Picasso, C4 Picasso, C4, Citroen Berlingo, Peugeot 307, Peugeot 407, Toyota Yaris, Honda Jazz, Ford Kuga, Nissan Micra 2013 stb.

 

 
  • autóvédelem
  • A kor nem akadály - Autóvillamosság
  • Rejtett laser blokkoló: Látja? Nem látja ? Na látja!
  • Világosodjon meg! Xenon égővel

Műhelytitkok

Címkefelhő

Szöveges modul