Priority Antilaser jelzőkészülék (3db blokkolófejjel)

Ár:
328.800 Ft
  • Érdekel? Hívj nyugodtan, segítünk!
  • 06-20-342-5763

Priority Antilaser jelzőkészülék

 (3db blokkolófejjel)

AL Priority jelzőkészülék 3 fejes változat

 

Az AL szenzorában 4 darab kicsi, de óriási vevőteljesítményű dióda dolgozik. Dupla érzékelő, dupla teljesítmény, ami különösen a közeli, nagyobb szögből történő érzékeléskor (pl. felüljárós vagy közeli mérések) számít, nagyon sokat. A készülékben nem csak vízszintes és vertikális érzékelés valósul meg (2db vevő dióda), hiszen van két plusz dióda is, ami az átlósan érkező jelek érzékelésére szolgál.


 
 

 
A kiemelkedő lézerérzékelési teljesítménynek, az eredeti OSRAM adó diódának, valamint a dupla processzornak köszönhetően a gyártó szerint az ALP nagyon jól teljesít mérés esetén, így kevesebb szenzor is elég lehet az optimális teljesítményhez. 


 
 

Az AL Priority olyan készülék, amely USB pendrive használatával frissíthető, illetve kalibrálható.
A számítógépen rátöltjük a szabadon kiválasztott beállításainkat (www.alpupdate.com - magyar nyelven is hamarosan!) a számítógépbe dugott bármilyen USB pendrive-ra, amit aztán az járműbe installált központi egységbe dugva s a készüléket bekapcsolva a személyes beállításaink feltöltődnek a készülékre. A készülék frissítése is hasonlóan történik.


 
 

A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a LED jelzés tájékoztatja, valamint hangjelzést ad, igény szerint az autórádiót is némíthatja.


Technikai jellemzők:
 
 Adóvevő egység:

        Mikroprocesszoros vezérlés
        Félvezető alapú (indium-gallium-arsenide) lézer diódás zavaróegység.
        Katonai minőségű lézer technológia (Class 1)
        Vízálló, tűri a napsütést, hideget, rázkódást
        Minden típusú sebességmérő lézer érzékelése
        Rozsdamentes kivitel
        8 fokozatú parkolószenzor
        Polikarbonát gyűjtő/szórólencse
        Méret 30x14x57mm


Belső egység (központi egység):

        Akár 5 db adóvevő egység csatlakozás
        Rádió némítás kimenet
        Kontroll panel kimenet
        Led visszajelző kimenet
        93dB erősségű riasztás
        USB csatlakozó programfrissítéshez
        Beépített biztosíték
        GPS antenna/radar bemenet
 

 

A rendőrségi traffipaxok 3 fajtája
(radaros, lézeres, telepített)

 

Hogyan működnek a radaros traffipaxok

Telepített radaros traffipax
Radaros mérések során a gyorshajtásról fénykép készül, viszonylag közelről, általában 50-60 méteres távolságból. A radaros méréseket megbízható radarjelző készülékkel lehet előre jelezni. Ezek viszonylag nagy távolságokból, akár már több száz méterre előre jeleznek, amint érzékelik a beérkező frekvenciát.

Nagyon fontos megjegyezni, hogy olyan radarjelzőt használjunk, amely valóban képes a hazai és európai frekvenciasávok jelzésére (pl. a mobil ESCORT 8500 X50 Euro vagy a beépíthető Qi45).

A legtöbb radardetektor képes a lézeres mérés jelzésére is, azonban a ezek ellen nem sok értelme van kizárólag detektorra hagyatkozni. A lézeres mérések esetében videofelvétel készül, és ott már hiába lassít a gépjármű tulajdonos a jelzést hallva, addigra a sebességét már bemérték, és a felvételen végig követhető a gépjármű sebessége.

A forgalmi radar mikrohullámokból áll, amik könnyen visszatükröződnek tárgyakról, mint például az autók, teherautók, védőkorlátok és felüljárók. Amikor abba a sugárba ér gépjárművével, ahol a radarhullámok terjednek, a hullámok visszaverődnek a mérőeszköz antennájához. A radar a visszaérkező jelek frekvenciaváltozásaiból számolja ki a mért tárgy sebességét.

A radar hatósugara legnagyobb mértékben a radarkészülék erejétől függ. A távolság növekedésével a radarhullámok ereje csökken, tehát minél nagyobb a távolság a mérőeszköz és a mérni kívánt tárgy között, annál kisebb az esély a pontos sebességérzékelésre.

 

Hogy működnek a lézeres traffipaxok

Lézeres traffipaxA lézeres mérőeszközök a radarok után jelentek meg, és ezek már egy sokkal kifinomultabb technológiát képviselnek. Működésük is lényegesen eltér, hiszen ezen eszközök a gépjármű távolságváltozásából állapítják meg a pontos sebességet. Sokkal pontosabbak, mint a radaros mérések, hiszen másodpercenként akár 200-szor is képesek megmérni a sebességet, s így pontosan meghatározni a mozgó gépjármű átlagsebességét.
Lézeres mérések során a magyar jogszabályoknak megfelelően videofelvétel is készül, így a mérés pillanatától kezdődően a felvételen végigkövethető a mozgó gépjármű sebessége.

A lézeres mérőeszközök láthatatlan fénysugarakat bocsátanak ki sorozatosan egy egyenes vonalban. Amikor ezek a fénysugarak visszaverődnek a gépjárművéről, azok egyenesen a mérőeszközbe kerülnek vissza, és ezeknek a sebességéből egy pillanat tört része alatt kikalkulálja a mért tárgy távolságát, és hogy azt milyen gyorsan teszi meg, így ki tudja számolni a tárgy sebességét.

Hatásos lézerblokkolók a mérés pillanatától kezdve képesek zavarni és blokkolni ezeket a jeleket , és így lehetőséget biztosítanak a szükséges lassításra. A lézeres mérés észlelése 2000 m-en belül lehetséges, a blokkolás pedig 100-2000 m között (4 blokkolófejes változat használata esetén). A leghíresebb és leghatásosabb lézerblokkolóként a dán BLINDER lézerblokkolókat tartják számon.

 

Telepített Automata Traffipaxok:

Traffipaxos jelzőlámpa
Már nem csak mobil traffipaxokkal (radaros és lézeres sebességmérő eszközökkel), illetve telepített radaros traffipaxokkal (legtöbbször az autópályákon találkozhatunk előre telepített radaros eszközökkel), hanem egyszerű közlekedési jelzőlámpába szerelt automata traffipaxokkal is találkozhatunk a közlekedés során. 

Míg a hagyományos traffipaxok a gyorshajtás megfékezésére szolgálnak, a jelzőlámpába szerelt automata traffipaxok ennél összetettebbek, hiszen az eszköz lefotózza a piros lámpán áthaladó járműveket, míg zöld jelzésnél a gyorshajtókról készül drága fénykép.

 

A gyártó és forgalmazó semmilyen felelősséget nem vállal a sebességhatár túllépéséből és/vagy a készülék használatából, vagy a szakszerűtlen beszereléséből adódó bármilyen jellegű büntetésért, kárért vagy bármely egyéb hátrányért. A készülék nem a gyorshajtás elősegítésére való, hanem a véletlen sebességtúllépés következményeinek megelőzésére szolgál. Minden esetben tartsa be a sebességhatárokat, és közlekedjen az látási és útviszonyoknak megfelelően! A radardetektor nem tévedhetetlen eszköz. Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn vagy egyáltalán nem jelez bizonyos külső körülmények miatt. Ennek oka nem a készülék hibás működéséből adódik, hanem a fizika törvényszerűségére vezethető vissza. A lézerblokkolók blokkoló hatása általában a mérőeszköztől számított 150-2000 méteres távon belül a legeredményesebb.

 

 

 

 

  • autóvédelem
  • A kor nem akadály - Autóvillamosság
  • Rejtett laser blokkoló: Látja? Nem látja ? Na látja!
  • Világosodjon meg! Xenon égővel

Műhelytitkok

Címkefelhő

Szöveges modul